Huddle podcast fra Mindshare
Mindshare
Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!” Mindshare er en del af WPP, verdens største marketing services koncern med 179.000 ansatte i 111 lande og herunder GroupM, verdens største medieindkøbsorganisation. Mindshare har været i Danmark siden 1999 og udnævnt til Børsen Gazelle flere gange. Vi er Danmarks første og eneste integrerede kommunikations- og mediebureau. Hos os er kompetencer til både medieoptimering og kreative løsninger samlet ligeværdigt under ét tag. Læs mere her: www.mindshare.dk
Lyt til den sidste episode:
Tidligere episoder
-
43 - Hvad gør fremtidens byer attraktive? Tue, 24 May 2022
-
42 - Om at være et ordentligt menneske i en verden, vi selv har sat i flammer Tue, 24 May 2022
-
41 - Fra et travlt marketingjob i København til et bjergliv i Pyrenæerne Mon, 23 May 2022
-
40 - Opbrud på arbejdspladsen som LGBTQ+-person og normopbruddet Mon, 23 May 2022
-
39 - Kan et bæredygtighedsmærke skabe gennemsigtighed? Mon, 20 Sep 2021
-
38 - Hvad Generation Z gør i dag, gør vi andre i morgen Thu, 26 Aug 2021
-
37 - Streaming-giganternes kamp om Danmark Thu, 08 Jul 2021
-
36 - Fremtidens forbruger i en genåbnet verden Tue, 27 Apr 2021
-
35 - Deleøkonomi: skal fremtidens forretning være delevenlig? Mon, 28 Sep 2020
-
34 - Når bæredygtighed gavner bundlinjen og kloden Wed, 26 Aug 2020
-
33 - Hvad er opskriften på den vellykkede influencer-kampagne? Wed, 12 Aug 2020
-
32 - En podcast om podcast Mon, 08 Jun 2020
-
31 - Jonas Hemmingsen: Sådan håndterer GroupM COVID-19 Tue, 12 May 2020
-
30 - Hvad gør corona-krisen ved os som mennesker, forbrugere og samfundsborgere? Thu, 30 Apr 2020
-
29 - Jeg spiser 3 måltider om dagen, men jeg anerkender at der er et mørketal Mon, 20 Apr 2020
-
28 - Influencer-marketing: Hypen der ikke dør Fri, 19 Jun 2020
-
27 - Bo Øksnebjerg, CEO for WWF: Er klimakrisen blevet kommerciel? Sun, 19 Jan 2020
-
26 - Brian Seemann Broe: Hvem vinder den store detailkrig? Mon, 09 Dec 2019
-
25 - Kristian Ring-Hansen Holt. En snak om den gode historie og kritisk journalistik Thu, 28 Nov 2019
-
24 - Et lyt ud i fremtiden. Sådan bliver vores sundhedssektor! Thu, 12 Sep 2019
-
23 - Derfor er det at tage ansvar den vigtigste vej til værdiskabelse Thu, 12 Sep 2019
-
22 - 9 trends som du ikke må misse Thu, 12 Sep 2019
-
21 - Dannelse Thu, 12 Sep 2019
-
20 - Får du nok lys? Thu, 12 Sep 2019
-
19 - Hvordan du bliver den bedste klimakæmper Wed, 11 Sep 2019
-
18 - Hjernesmart vaneændring Wed, 11 Sep 2019
-
17 - Et menneskeliv i balance Wed, 11 Sep 2019
-
16 - Thomas Rode: Fra fin kok til clean kok Wed, 10 Jul 2019
-
15 - Lars H. Nielsen - Hvad er det du gør, når du gør det bedst? Thu, 27 Jun 2019
-
14 - Lider du af ordnani? Lær om Silent co-creation Fri, 10 May 2019
-
13 - Valgkamp 2019 - set med mediebriller Thu, 09 May 2019
-
12 - Kost til kontorfolket: Bliv en corporate athlete Fri, 26 Apr 2019
-
11 - Trends til din markedsføring i 2019 Wed, 02 Jan 2019
-
10 - Make journalism great again! Thu, 13 Sep 2018
-
9 - Brænd igennem uden powerpoint Thu, 13 Sep 2018
-
8 - Modet til kvalitet Thu, 13 Sep 2018
-
7 - Forhold dig til fremtiden! Thu, 13 Sep 2018
-
6 - 3 megatrends for danske kvinder i 2019 Thu, 13 Sep 2018
-
5 - Er e-sport noget for dit brand? Thu, 13 Sep 2018
-
4 - Hvad skal der til, før danskerne vil spise insekter? Thu, 13 Sep 2018
-
3 - Markedsføring eller markedsforførelse? Thu, 13 Sep 2018
-
2 - 10 dogmeregler der skal få danske brands til at fylde mere i verden Tue, 11 Sep 2018
-
1 - Velkommen til Huddle podcast Thu, 02 Aug 2018