Huddle podcast fra Mindshare

Huddle podcast fra Mindshare

Mindshare

Huddle er en podcast for de kommunikations- og marketinginteresserede. Her vil vi gerne udfordre og inspirere dig med nye tendenser, indsigter og viden fra nogle af de mennesker, som har fingeren på aftrækkeren, der er med til at forme vores kulturelle hverdag. Kommunikations- og marketingbranchen kan, når den er bedst, skabe kulturelle milepæle, der bliver referencerammer for generationer. Hvem husker ikke 70’ernes Coca Cola reklamer, 80’ernes store velgørenhedskoncerter eller Benettons politiske fotokunst i 90’erne? Vær åben og tune ind!” Mindshare er en del af WPP, verdens største marketing services koncern med 179.000 ansatte i 111 lande og herunder GroupM, verdens største medieindkøbsorganisation. Mindshare har været i Danmark siden 1999 og udnævnt til Børsen Gazelle flere gange. Vi er Danmarks første og eneste integrerede kommunikations- og mediebureau. Hos os er kompetencer til både medieoptimering og kreative løsninger samlet ligeværdigt under ét tag. Læs mere her: www.mindshare.dk

Radio: NOVA

Kategorier: Erhverv

Lyt til den sidste episode:

Frem mod 2050, hvor 80 procent af verdens befolkning vil bo i byer, bliver den høje livskvalitet formentlig den primære årsag til, at folk vælger at bo i byen. Men hvad gør fremtidens byer attraktive? I det 20. århundrede var det løftet om økonomisk potentiale, der drev størstedelen af urbaniseringen i mange dele af verden. Men hvad får os til at bo i byer i dag, når internethandel, fjernarbejde og problemfri autonom transport mindsker mange menneskers behov for at bo tæt på jobbet og indkøbsmuligheder? Vil ’liveability’ være den primære måling af en bys evne til at tiltrække og fastholde beboere? Hvis ja, hvilke roller vil mobilitetsløsninger, smarte byers økosystemer, klimaløsninger og øget digitalisering have for at gøre byer mere attraktive? Skal byens rum i højere grad give os fællesskab, kulturoplevelser og grønne fristeder med høj biodiversitet? Hvad betyder det for hvordan vi bygger, indretter og udvikler byerne? Og hvad betyder det for alle dem, der er med til at skabe livet i byen? Gæst: Nikolaj er associeret partner på Instituttet for Fremtidsforskning og stifter og direktør i URBAN AGENDA. Vært: Thomas Mark, Senior Business Partner, Director Communications & Creative

Tidligere episoder

  • 43 - Hvad gør fremtidens byer attraktive? 
    Tue, 24 May 2022
  • 42 - Om at være et ordentligt menneske i en verden, vi selv har sat i flammer 
    Tue, 24 May 2022
  • 41 - Fra et travlt marketingjob i København til et bjergliv i Pyrenæerne 
    Mon, 23 May 2022
  • 40 - Opbrud på arbejdspladsen som LGBTQ+-person og normopbruddet 
    Mon, 23 May 2022
  • 39 - Kan et bæredygtighedsmærke skabe gennemsigtighed? 
    Mon, 20 Sep 2021
Vis flere episoder

Flere danske erhvervpodcasts

More internationale erhverv podcasts

Andre NOVA-podcasts

Vælg podcast kategori